Σε άνοδο η αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης
Η συνδρομητική τηλεόραση ενισχύει σταθερά τη θέση της στην ελληνική αγορά, με τις εκτιμήσεις να δείχνουν ότι μέσα στην επόμενη πενταετία τα ποσοστά διείσδυσής της θα πλησιάσουν τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, ο οποίος ανέρχεται περίπου στο 60%. Σήμερα, το μερίδιο της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα ανέρχεται περίπου στο 30%, σημειώνοντας σταθερή ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια. Στην πραγματικότητα, το ποσοστό αυτό ενδέχεται να είναι σημαντικά υψηλότερο, καθώς τα διαθέσιμα στοιχεία δεν αποτυπώνουν πλήρως τον αριθμό των πολιτών που πληρώνουν για τηλεοπτικό περιεχόμενο. Οι πλατφόρμες τύπου Over the Top (OTT), όπως το Netflix, το Amazon Prime και το Cinobo, δεν δημοσιοποιούν δεδομένα για τους συνδρομητές τους, με αποτέλεσμα η καταγραφή να περιορίζεται στους "παραδοσιακούς" παρόχους, όπως η Cosmote TV, η Nova και η Vodafone TV. Δύο σημαντικές εξελίξεις έχουν καθορίσει την προοπτική του συγκεκριμένου κλάδου: πρώτον, η συμφωνία ανάμεσα σε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.