πριν από  1 ημέρα 11 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε νέα έκθεσή της η Dentsu παρουσιάζει τις μείζονες τάσεις media που ξεχωρίζει, και τις οποίες προτείνει να ασπαστούν οι μάρκες το 2026, από το ραγδαία μεταβαλλόμενο πεδίο της αναζήτησης ως τα audience panels που βασίζονται στo AI. Η Google κυριαρχεί στο search, αλλά στην έκθεση σημειώνεται ότι η πλατφόρμα έχει πλέον ανταγωνισμό από παίκτες όπως τα TikTok, Amazon και ChatGPT. "Οι marketers πρέπει πλέον να κοιτάξουν πέρα από την παραδοσιακή πληρωμένη αναζήτηση και το SEO" και να προσαρμοστούν στις νέες συμπεριφορές αναζήτησης, υποστηρίζεται, ασπαζόμενοι το λεγόμενο "search experience optimization", προσέγγιση που συνδυάζει το παραδοσιακό SEO με βελτιστοποίηση σε επίπεδο LLM, social, retail, και mobile app. Στο μεταξύ, το agentic AI έχει αναδυθεί ως buzzword του 2025, αν και στην έκθεση σημειώνεται ότι πολλές εταιρείες βιάζονται να μπουν στον χώρο αυτό, χωρίς βιώσιμο σχέδιο, και άρα με κίνδυνο να κατασκευάσουν ανεπαρκείς λύσεις και να...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation