πριν από  2 ημέρες 13 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Συνδέσεις με όλα εκείνα που συναρπάζουν το κοινό τους επιχειρούν τα snacking brands, τα οποία αναπτύσσουν δραστηριότητα και στους χώρους της μουσικής. Παράλληλα, νέες καμπάνιες κυκλοφορούν, θυμίζοντάς μας πως η γεύση και η ποιότητα αποτελούν τα κύρια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, με ζητούμενο την ευκολία. Απολαυστικά, μικρά, αλλά χορταστικά, τα snacks καταπολεμούν τη λιγούρα ανάμεσα στα κύρια γεύματα, προσφέροντας την απαραίτητη ενέργεια που χρειαζόμαστε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αποτελούν δε, mega trend, καθώς η αγορά τους αναπτύσσεται διαρκώς και οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερες "υγιεινές" επιλογές που να συνδυάζουν την ευκολία με τα θρεπτικά συστατικά. Σύμφωνα με τη Statista, τα έσοδα στην παγκόσμια αγορά των snacks εκτιμάται πως θα φτάσουν τα 269,45 δισ. δολάρια, το 2025, ενώ αναμένεται ετήσια αύξησή της κατά 6,20% (CAGR 2025-2030). Την εύνοια της αγοράς των snacking brands εντοπίζει και ο Απόστολος Μπαλατσός...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation