Snacking Brands: H γεύση παραμένει ο "βασιλιάς", με ζητούμενο την ευκολία
Συνδέσεις με όλα εκείνα που συναρπάζουν το κοινό τους επιχειρούν τα snacking brands, τα οποία αναπτύσσουν δραστηριότητα και στους χώρους της μουσικής. Παράλληλα, νέες καμπάνιες κυκλοφορούν, θυμίζοντάς μας πως η γεύση και η ποιότητα αποτελούν τα κύρια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, με ζητούμενο την ευκολία. Απολαυστικά, μικρά, αλλά χορταστικά, τα snacks καταπολεμούν τη λιγούρα ανάμεσα στα κύρια γεύματα, προσφέροντας την απαραίτητη ενέργεια που χρειαζόμαστε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αποτελούν δε, mega trend, καθώς η αγορά τους αναπτύσσεται διαρκώς και οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερες "υγιεινές" επιλογές που να συνδυάζουν την ευκολία με τα θρεπτικά συστατικά. Σύμφωνα με τη Statista, τα έσοδα στην παγκόσμια αγορά των snacks εκτιμάται πως θα φτάσουν τα 269,45 δισ. δολάρια, το 2025, ενώ αναμένεται ετήσια αύξησή της κατά 6,20% (CAGR 2025-2030). Την εύνοια της αγοράς των snacking brands εντοπίζει και ο Απόστολος Μπαλατσός...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.