πριν από  1 ημέρα 8 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Snappi, ελληνική neobank με άδεια από την ΕΚΤ, και τα Public επεκτείνουν τη συνεργασία τους. Μετά την πρώτη κοινή δράση τον περασμένο Μάιο, που απευθυνόταν σε νέους 18-19 ετών, οι δύο εταιρείες ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν αποκλειστικά προνόμια σε όλους τους πελάτες τους. Όλα τα μέλη του δωρεάν προγράμματος ανταμοιβής Public+ που εγγράφονται στη Snappi θα λαμβάνουν 15 ευρώ στο Public Wallet τους, για επόμενες αγορές στο δίκτυο καταστημάτων Public ή στο public.gr. Ο Κώστας Ξηραδάκης, Chief Commercial Officer της Snappi, δήλωσε: "Οι συνεργασίες με αναγνωρισμένα brands όπως τα Public αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα για εμάς, καθώς μας δίνουν τη δυνατότητα να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματα της Snappi σε ένα ευρύ κοινό". Από την πλευρά του Public Group, η Μάριαμ Σάντρι, Chief Customer & Marketing Officer, σημειώνει: "Στα 20 χρόνια παρουσίας των Public, παραμένουμε σταθερά δίπλα στους πελάτες μας, προσφέροντας λύσεις...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation