πριν από  8 ώρες 11 λεπτά

Star.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σύμφωνα με την εταιρεία μέτρησης της κατανάλωσης Circana, η συνολική δαπάνη στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο άγγιξε τα 3,27 δισ. ευρώ, από 3,074 δισ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι. Δηλαδή η δαπάνη αυξήθηκε κοντά στα 200 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για αύξηση 6,4% σε αξία, σχεδόν διπλάσια σε σχέση με το +3,2% του περσινού πρώτου τριμήνου. Ανάμεσα στους λόγους είναι ότι το σούπερ μάρκετ αποτελεί το τελευταίο οχυρό της κατανάλωσης, με τον καταναλωτή να περιορίζει τις δαπάνες εκτός σπιτιού και να τις στρέφει εντός. Ακόμα έναν λόγο αποτελεί η μείωση των προσφορών. Στα καθαριστικά οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες μειώθηκαν κατά 7,7 μονάδες, στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής (-5,6 μονάδες) και στα τρόφιμα (-2,2 μονάδες). Παράλληλα, η μέση τιμή ανά μονάδα προϊόντος αυξήθηκε κατά 2,8% στα τρόφιμα, αλλά μειώθηκε 2,3% στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και κατά 0,9% στα καθαριστικά. Ο όγκος πωλήσεων ενισχύθηκε κατά 4%, ενώ η μέση τιμή ανά...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation