Σούπερ μάρκετ: Έκαναν "ταμείο" 8 δισ. ευρώ στο επτάμηνο - Η εικόνα της κατανάλωσης στο ράφι και online
Τα τυποποιημένα προϊόντα εμφάνισαν άνοδο 5,9% και τα "χύμα" προϊόντα 9,2% Πωλήσεις σχεδόν 8 δισ. ευρώ καταγράφηκαν τους επτά πρώτους μήνες του 2025 στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τα νέα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Circana, για τους μήνες Ιανουάριο - Ιούλιο, η αγορά των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών σημείωσε ανάπτυξη πωλήσεων κατά 6,6% σε αξία, με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 7,94 δισ. ευρώ έναντι πωλήσεων 7,45 δισ. ευρώ που είχαν καταγραφεί στο επτάμηνο του 2024. Από τις συνολικές πωλήσεις, τζίρος ύψους 6,15 δισ. ευρώ αφορά στα τυποποιημένα προϊόντα, ενώ τα υπόλοιπα 1,79 εκατ. ευρώ προήλθαν από τις πωλήσεις των "χύμα" προϊόντων. Τα τυποποιημένα προϊόντα εμφάνισαν άνοδο 5,9% και τα "χύμα" προϊόντα 9,2%. Στα 181 εκατ. ο τζίρος στο online κανάλι Οι συνολικές πωλήσεις στο online κανάλι, την ίδια χρονική περίοδο, ανήλθαν στα 181 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 6% έναντι των...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Circana για την πορεία της κατανάλωσης στο ράφι των σούπερ μάρκετ για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2025. Πωλήσεις σχεδόν 8 δισ. ευρώ καταγράφηκαν τους επτά πρώτους μήνες του 2025 στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τα νέα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Circana, για τους μήνες Ιανουάριο - Ιούλιο, η αγορά...
Άνοδος 6,6% σε τζίρο, αύξηση τιμών 1,4%, μείωση των promos και "κλείσιμο ψαλίδας" όσον αφορά τους ρυθμούς ανάπτυξης μεταξύ PL και επώνυμων Ανάπτυξη 6,6% σε αξία πωλήσεων κατέγραψε η αγορά FMCG το πρώτο επτάμηνο του 2025 στα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana. Τα τυποποιημένα προϊόντα (fixed barcode) σημείωσαν άνοδο 5,9% και τα επί ζυγίω (random weight)...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.