Starbucks: Επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό για να ανακτήσει επαφή με τους πελάτες - Το φιλόδοξο σχέδιο "Back to Starbucks"
Τη μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της στο ανθρώπινο δυναμικό ανακοίνωσε η Starbucks , σε μια στρατηγική στροφή με στόχο την αναγέννηση της εταιρικής της κουλτούρας και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Ο CEO, Brian Niccol , παρουσίασε το φιλόδοξο σχέδιο κατά τη διάρκεια μιας εντυπωσιακής συνάντησης 14.000 διευθυντών καταστημάτων στη Λας Βέγκας , τονίζοντας ότι "η μεγαλύτερη επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο που έγινε ποτέ στη Starbucks είναι προ των πυλών". Η νέα στρατηγική, που φέρει την ονομασία "Back to Starbucks" , στοχεύει να επαναφέρει το αρχικό όραμα του πρώην CEO Howard Schultz : τα καταστήματα Starbucks ως ένας "τρίτος χώρος" ανάμεσα στο σπίτι και τη δουλειά, όπου κυριαρχούν η ανθρώπινη επαφή και η αίσθηση κοινότητας. Περισσότεροι εργαζόμενοι, καλύτερη εξυπηρέτηση Η έλλειψη προσωπικού τα τελευταία χρόνια στις ΗΠΑ οδήγησε σε χαμηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και μεγάλες ουρές, διώχνοντας τους πελάτες. Σύμφωνα με τον COO Mike...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.