ΕΕ: "Δεν είναι ρεαλιστικοί" οι στόχοι που θέτει η Πράσινη Συμφωνία, λέει ο επικεφαλής της Stellantis
Οι στόχοι της μείωσης των εκπομπών αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου κατά 55% μέχρι το 2030 και η απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035 (στην Ευρωπαϊκή Ένωση) δεν είναι ρεαλιστικοί" υποστηρίζει ο νέος γενικός διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας Stellantis, ο Ιταλός Αντόνιο Φιλόζα. Σε συνέντευξή του, που δημοσιεύτηκε σήμερα στην εφημερίδα Les Echos, ο Φιλόζα ζητά να εισαχθούν "ευέλικτα" μέτρα που "θα συμβάλλουν ταυτόχρονα στην αποανθρακοποίηση και τη διατήρηση της βιομηχανικής δραστηριότητας". Η Stellantis (Jeep, Peugeot, Fiat) είναι η τέταρτη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Η απαγόρευση, από το 2035, της πώλησης νέων βενζινοκίνητων ή ντιζελοκίνητων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, στην ΕΕ, το εμβληματικό, φιλόδοξο μέτρο της ευρωπαϊκής "Πράσινης Συμφωνίας" εγκρίθηκε από την Κομισιόν, παρά τις επιφυλάξεις της Γερμανίας. Ορίστηκε πάντως μια ρήτρα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Οι στόχοι της μείωσης των εκπομπών αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου κατά 55% μέχρι το 2030 και η απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035 (στην Ευρωπαϊκή Ένωση) δεν είναι ρεαλιστικοί" υποστηρίζει ο νέος γενικός διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας Stellantis, ο Ιταλός Αντόνιο Φιλόζα. Σε συνέντευξή του, που...
Οι στόχοι της μείωσης των εκπομπών αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου κατά 55% μέχρι το 2030 και η απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035 (στην Ευρωπαϊκή Ένωση) δεν είναι ρεαλιστικοί" υποστηρίζει ο νέος γενικός διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας Stellantis, ο Ιταλός Αντόνιο Φιλόζα. Σε συνέντευξή του, που...
Οι στόχοι της μείωσης των εκπομπών αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου κατά 55% μέχρι το 2030 και η απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035 (στην Ευρωπαϊκή Ένωση) δεν είναι ρεαλιστικοί" υποστηρίζει ο νέος γενικός διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας Stellantis, ο Ιταλός Αντόνιο Φιλόζα. Σε συνέντευξή του, που...
Οι στόχοι της μείωσης των εκπομπών αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου κατά 55% μέχρι το 2030 και η απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035 (στην Ευρωπαϊκή Ένωση) δεν είναι ρεαλιστικοί" υποστηρίζει ο νέος γενικός διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας Stellantis, ο Ιταλός Αντόνιο Φιλόζα. Σε συνέντευξή του, που...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.