πριν από  2 ημέρες 13 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στην Aella Creative Force ανέθεσε η Digitax το rebranding της. Όπως ανέφερε στο DailyFax η Κική Πασχαλίδου, Co-Founder της εταιρείας, "στην Aella Creative Force, θέλουμε να δημιουργούμε πραγματική αξία, όχι απλώς όμορφα visuals". Ένας από τους τρόπους που το πετυχαίνει είναι μέσα από το LinkedIn, όπου μοιράζεται και εκείνη και ο συνέταιρός της, Briken Bufi, τις σκέψεις τους γύρω από το branding, το positioning και τη στρατηγική go-to-market. Έτσι, ξεκίνησε και η συνεργασία με την Digitax. Η ιδέα πίσω από το νέο λογότυπο προήλθε από το γράμμα Χ, εμπνευσμένο από το σύμβολο του ποσοστού (%), κι εκφράζει τη σαφήνεια και τον έλεγχο. Η Aella Creative Force ήθελε να αναδείξει τη δομημένη φύση των φορολογικών συστημάτων και τη σταθερότητα που η πλατφόρμα προσφέρει σε ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Με καθαρές γραμμές και συμμετρική μορφή, το λογότυπο αποπνέει ακρίβεια, απλότητα και αυτοπεποίθηση, που είναι κι οι βασικές αξίες πίσω...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation