H&M: Παγκόσμια πρεμιέρα στην Ερμού για το νέο concept καταστήματος
Εκτεταμένο πλάνο ανακαινίσεων αλλά και την εφαρμογή ενός νέου concept στο κατάστημα ναυαρχίδα της αλυσίδας στην οδό Ερμού 11 διενεργεί η H&M, η οποία διατηρεί παρουσία στη χώρα από το 2007 με δίκτυο που σήμερα αριθμεί 35 καταστήματα. Η ανακαίνιση του καταστήματος στην πλέον εμπορικό δρόμο της χώρας διήρκησε περίπου 5 μήνες και εισάγει μοντέλο αισθητικής αλλά και λειτουργικότητας το οποίο αναμένεται να αποτελέσει οδηγό για την ανανέωση των καταστημάτων του σουηδικού πολυεθνικού ομίλου παγκοσμίως. Σύμφωνα με τη διοικητική ομάδα της H&M για την περιοχή της ΝΑ Ευρώπης με βάση την Αθήνα, η επιλογή για την παρουσίαση του νέου concept στη χώρα μας δεν είναι τυχαία, καθώς παρά το μικρό σχετικά μέγεθος της, αποτελεί μια από τις πλέον εμπορικά επιτυχημένες θυγατρικές παγκοσμίως για το γκρουπ σε επίπεδο τζίρου και επισκεψιμότητας. Όπως επισήμανε ο Thomas Estrany, Sales Manager, Sales Market Greece κατά τη διάρκεια χθεσινής δημοσιογραφικής...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Της Ξανθής Γούναρη Η εκρηκτική αύξηση των τουριστικών αφίξεων στην Αθήνα δημιουργεί νέες ευκαιρίες για το λιανεμπόριο, με τους μεγάλους λιανοπωλητές, όπως η σουηδική αλυσίδα H&M και νωρίτερα η Zara, αλλά και luxury οίκοι σαν τη Louis Vuitton, να αναπροσαρμόζουν τις στρατηγικές τους προκειμένου να εκμεταλλευτούν το φαινόμενο. Δεν είναι τυχαία η επιλογή της Αθήνας για...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.