Storytelling ως Στρατηγική: Η Danezis Stories πίσω από την πιο πολυβραβευμένη καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας του 2025
Τρεις κορυφαίες διακρίσεις στα Internal Communication & Employee Engagement Awards 2025 της BOUSSIAS Events για την καμπάνια της METRO που σχεδίασε και υλοποίησε η Danezis Stories: Platinum & Gold στην κατηγορία Best Internal Communications Campaign και Silver στο Best Employer Branding Campaign. Η διάκριση δεν αφορά μόνο το αποτέλεσμα, αλλά και τη μέθοδο: το στρατηγικό storytelling που μετατρέπει την καθημερινή εμπειρία των ανθρώπων σε μια συλλογική αφήγηση, ικανή να ενισχύσει την ταυτότητα και την κουλτούρα ενός οργανισμού. Η βραβευμένη καμπάνια, με την υπογραφή του agency του Σωτήρη Δανέζη, στηρίχθηκε σε μια απλή αλλά ουσιαστική ιδέα: να δοθεί χώρος και φωνή στους ανθρώπους που ενσαρκώνουν στην πράξη την κουλτούρα της METRO. Έξι αυτοτελείς ιστορίες, γυρισμένες στους φυσικούς χώρους καταστημάτων My market και Cash & Carry σε Αττική, Βόλο και Παλαμά, με πρωταγωνιστές εργαζομένους της METRO, ορισμένοι εκ των οποίων βρέθηκαν στην πρώτη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.