πριν από  2 ημέρες 15 ώρες

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τρεις κορυφαίες διακρίσεις στα Internal Communication & Employee Engagement Awards 2025 της BOUSSIAS Events για την καμπάνια της METRO που σχεδίασε και υλοποίησε η Danezis Stories: Platinum & Gold στην κατηγορία Best Internal Communications Campaign και Silver στο Best Employer Branding Campaign. Η διάκριση δεν αφορά μόνο το αποτέλεσμα, αλλά και τη μέθοδο: το στρατηγικό storytelling που μετατρέπει την καθημερινή εμπειρία των ανθρώπων σε μια συλλογική αφήγηση, ικανή να ενισχύσει την ταυτότητα και την κουλτούρα ενός οργανισμού. Η βραβευμένη καμπάνια, με την υπογραφή του agency του Σωτήρη Δανέζη, στηρίχθηκε σε μια απλή αλλά ουσιαστική ιδέα: να δοθεί χώρος και φωνή στους ανθρώπους που ενσαρκώνουν στην πράξη την κουλτούρα της METRO. Έξι αυτοτελείς ιστορίες, γυρισμένες στους φυσικούς χώρους καταστημάτων My market και Cash & Carry σε Αττική, Βόλο και Παλαμά, με πρωταγωνιστές εργαζομένους της METRO, ορισμένοι εκ των οποίων βρέθηκαν στην πρώτη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation