Τα ιστορικά "Kriti Ι" και "Kriti ΙΙ" πάνε για σκραπ
Ηλίας Μπέλλος 23.05.2025 • 10:03 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Η αρχή και το τέλος ενός πλοίου είναι γεγονότα που χρειάζονται χρόνο για να εξελιχθούν. Το ίδιο και η ανανέωση ενός ακτοπλοϊκού στόλου. Από την ώρα που κόβεται η πρώτη λαμαρίνα για τη γάστρα έως την παράδοση ενός αξιόπλοου, ολοκληρωμένου πλοίου μπορεί να μεσολαβήσουν ακόμη και 3 ή 4 χρόνια, ανάλογα με το ναυπηγείο που το κατασκευάζει. Γρηγορότερα, αλλά όχι άμεσα έρχεται το τέλος. Το πλοίο αρχικά παροπλίζεται και κατόπιν πουλιέται για σκραπ. Γίνεται παλιοσίδερα, που θα ανακυκλωθούν για να αποτελέσουν την πρώτη ύλη για χάλυβα, όπως για το σκαρί ενός άλλου πλοίου ή για να γίνουν καρφίτσες και συνδετήρες. Η Attica Group υλοποιεί ένα μεγάλο πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της. Αυτός ακριβώς ο κύκλος λαμβάνει χώρα ήδη εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο με τα παλαιότερα πλοία του στόλου της μεγαλύτερης ελληνικής ακτοπλοϊκής, και μιας από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως, της Attica Group. Της...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.