Temu και Shein στρέφονται στην Ευρώπη μετά τους δασμούς στις ΗΠΑ - αλλά η υποδοχή δεν θα είναι θερμή
Οι κινέζικες εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου χαμηλού κόστους Temu και Shein στρέφουν την προσοχή τους στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς αντιμετωπίζουν αυξανόμενες εμπορικές και κανονιστικές πιέσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ωστόσο, η μετάβαση στην ευρωπαϊκή αγορά κάθε άλλο παρά ομαλή προβλέπεται. Μετά την κατάργηση της αμερικανικής απαλλαγής από δασμούς για δέματα μικρής αξίας και την επιβολή δασμών έως 54% ή 100 δολαρίων για αποστολές μέσω ταχυδρομείου, οι πλατφόρμες Temu και Shein βλέπουν τις πωλήσεις τους να υποχωρούν δραστικά στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με στοιχεία της Consumer Edge Research, οι δαπάνες καταναλωτών στην Temu μειώθηκαν κατά 36% τον Μάιο σε σχέση με πέρυσι, ενώ στη Shein η πτώση ήταν 13%.Η Ευρώπη ως νέα στρατηγική αγορά Με δεδομένες τις δυσκολίες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, οι δύο κινεζικές εταιρείες επενδύουν δυναμικά στην Ευρώπη. Αυξάνουν τις διαφημιστικές δαπάνες, ενισχύουν τη φυσική τους παρουσία με αποθήκες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σε μια περίοδο αυξημένων γεωπολιτικών εντάσεων και αυστηροποίησης των εμπορικών κανονισμών, οι κινεζικής καταγωγής πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου Temu και Shein αναπροσαρμόζουν τη στρατηγική τους, εγκαταλείποντας σταδιακά την αμερικανική αγορά για χάρη της Ευρώπης. Μετά την απώλεια σημαντικών προνομίων στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι δύο εταιρείες αναζητούν νέα έδαφη...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.