πριν από  9 ώρες 27 λεπτά

Voria.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μπορεί να μην αποτελεί έναν πολύβουο εμπορικό δρόμο όπως είναι η οδός Τσιμισκή, ωστόσο διαχρονικά αποτελεί τον δημοφιλή προορισμό για τα πολυτελή brands που θέλουν να επεκταθούν στη Θεσσαλονίκη. Ο λόγος για την Πρόξενου Κορομηλά, που εξακολουθεί παρά τα... σκαμπανεβάσματα που αντιμετώπισε τα τελευταία χρόνια - όταν ισχυρά πολυτελή σήματα αποχώρησαν, ιδιαίτερα στην περίοδο της κρίσης - να φημίζεται ως ο "ακριβός" δρόμος της πόλης, που τον προτιμούν όσοι έχουν την οικονομική ευρωστία. Η ηρεμία που αποπνέει, παρόλο που βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, αποτελεί το δέλεαρ για όσους θέλουν να χαρούν τα ψώνια τους, χωρίς πολυκοσμία.Image Τον δρόμο αυτό και πιο συγκεκριμένα το νούμερο 46 επέλεξε η πολυτελής ελληνική εταιρεία ενδυμάτων ZEUS +ΔΙΟΝΕ για να ανοίξει το πρώτο της κατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα το αφαιρετικό brand είναι ιδιαίτερα αγαπητό στο καταναλωτικό κοινό της Θεσσαλονίκης, που για χρόνια αναρωτιόταν ποτέ τελικά θα ανεβεί...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation