Θετικό πρόσημο στη διαφημιστική δαπάνη της TV τον Οκτώβριο
Ξεκάθαρα θετικό είναι το πρόσημο της πορείας της διαφημιστικής δαπάνης των τηλεοπτικών σταθμών τον Οκτώβριο. Σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπορικών στελεχών σε τηλεοπτικούς σταθμούς, με την εκκίνηση της σεζόν και κυρίως μετά την έναρξη του Οκτωβρίου παρατηρείται μια σαφής ανοδική τάση στο ad spend στα ελεύθερα κανάλια που αν συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό και τις επόμενες εβδομάδες, θα φέρει αύξηση έως και 10% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Μετά τα πρώτα θετικά δείγματα τον Σεπτέμβριο, ο τρέχων μήνας επαναφέρει τα συγκρατημένα χαμόγελα στις διοικήσεις των καναλιών. Αν για το επόμενο τρίμηνο σταθεροποιηθεί δαπάνη με σαφές θετικό πρόσημο, θα απορροφήσει μέρος της "χασούρας" από το πρώτο μισό του έτους. Περαιτέρω, επιβραδύνεται η απώλεια τηλεθέασης για τα ιδιωτικά κανάλια έναντι του others. Η εκκίνηση της σεζόν βρήκε τα ιδιωτικά κανάλια να χάνουν 1,5% μονάδα έναντι των others, με τηνμείωση, ωστόσο, να επιβραδύνεται. Την ίδια περίοδο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.