Τι είναι το Haptic Marketing;
Το Haptic Marketing βασίζεται στη δύναμη της αίσθησης της αφής - έστω και αν αυτή δεν είναι κυριολεκτική. Μελέτες έχουν δείξει ότι ο εγκέφαλος μπορεί να δημιουργήσει "εικονικές" εμπειρίες αφής μέσα από εικόνες, λέξεις ή ακόμα και μεταφορές. Για παράδειγμα, όταν διαβάζουμε μια περιγραφή προϊόντος που μιλά για μια "μεταξένια υφή", ο εγκέφαλος ενεργοποιεί τα ίδια νευρικά μονοπάτια που θα ενεργοποιούσε εάν πραγματικά αγγίζαμε κάτι μεταξένιο. Αυτό σημαίνει πως οι επιχειρήσεις μπορούν να καλλιεργήσουν μια αίσθηση "αφής" στον καταναλωτή, ακόμα κι όταν δεν υπάρχει φυσική επαφή με το προϊόν.Πώς λειτουργεί Η αφή είναι από τις πρώτες αισθήσεις που αναπτύσσονται στον άνθρωπο και είναι βαθιά συνδεδεμένη με τη μνήμη, την εμπιστοσύνη και το συναίσθημα. Έτσι, όταν μια επιχείρηση καταφέρνει να ενεργοποιήσει αυτή την αίσθηση μέσω του υλικού που δημοσιεύει, δημιουργεί μια πιο δυνατή και αξέχαστη εμπειρία για τον πελάτη. Οι έρευνες δείχνουν ότι:Η νοερή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.