Τι προβλέπει ο νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για την πολιτική διαφήμιση
Η Βουλή αυτές τις μέρες συζητά την ενσωμάτωση του Κανονισμού (ΕΕ) 2024/900 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 13ης Μαρτίου 2024, σχετικά με τη διαφάνεια και τη στόχευση της πολιτικής διαφημιστικής προβολής, στο ελληνικό δίκαιο. Οι κύριοι άξονες του (ΕΕ) 2024/900 είναι: Διαφάνεια στην πολιτική διαφήμιση: Κάθε πολιτική διαφήμιση πρέπει να φέρει σαφή επισήμανση ότι πρόκειται για πολιτικό μήνυμα. Χορηγός, δαπάνη και το TG καταχωρούνται σε Μητρώο*. Περιορισμοί στη χρήση προσωπικών δεδομένων: Απαγορεύεται η χρήση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων για σκοπούς στόχευσης. Χρηματοδότηση: Μόνο από φυσικά ή νομικά πρόσωπα από την ΕΕ. Κυρώσεις και εποπτεία: Τα κράτη μέλη υποχρεούνται να θεσπίσουν αποτελεσματικές, αναλογικές και αποτρεπτικές κυρώσεις. Προσαρμογή των υφιστάμενων διατάξεων: Για την πολιτική επικοινωνία και τη διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης. *Ενιαίο Δημόσιο Μητρώο Πολιτικών Διαφημίσεων Δημιουργείται ένα ενιαίο δημόσιο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.