Tinder 2.0: Το online dating στην εποχή της Gen Ζ
Στην εταιρεία Match Group, λένε συχνά ότι το Tinder είναι η πρώτη εφαρμογή γνωριμιών, ενώ το Hinge η τελευταία. Ωστόσο, η επιτυχία του Tinder εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη Gen Z που έχει αλλάξει σημαντικά τις συνήθειες της: πίνει λιγότερο, κάνει λιγότερο σεξ και δείχνει να κουράζεται από τις εφαρμογές γνωριμιών. Το 2024 τα έσοδα του Tinder αυξήθηκαν μόλις κατά 1%, ενώ οι πληρωμένοι χρήστες μειώθηκαν κατά 7%. Με την άφιξη του Spencer Rascoff, ιδρυτή της Zillow, ως CEO του Match Group, η εταιρεία ξεκίνησε μια ανανέωση, που περιελάμβανε τη μείωση του προσωπικού κατά 13% και την αποχώρηση της CEO του Tinder, Faye Iosotaluno. Ο Rascoff ανέλαβε προσωπικά τα ηνία, τονίζοντας ότι "το Tinder χρειάζεται πολλή δουλειά και είναι η βασική μου προτεραιότητα". ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Γιατί η Gen Z "σβήνει" τις εφαρμογές γνωριμιών Γιατί η Gen Z "σβήνει" τις εφαρμογές γνωριμιών 16/02/2025 Η νέα εποχή του online dating Η νέα στρατηγική, που αποκαλύπτει το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.