πριν από  10 ώρες 45 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τα agencies θα "παραιτηθούν από την ιδιότητα του agency" το 2026, σύμφωνα με προβλέψεις της Forrester, έπειτα από "μια δεκαετία διαρθρωτικής αλλαγής παραδείγματος, η οποία διαβρώνει τη συμβατική προσέγγιση του agency". Το αποτέλεσμα θα είναι μειωμένο προσωπικό, αυξημένη εξάρτηση από τα έσοδα media και υπαρξιακή αναζήτηση ως προς τα επιχειρηματικά μοντέλα των agencies. Κομβικό σημείο της αλλαγής θα είναι οι παράγοντες που πιέζουν το πώς χρεώνουν τα agencies τις υπηρεσίες τους, που εν συνεχεία πιέζει την ίδια τη διάρθρωσή τους. Ως αποτέλεσμα, θα προκύψουν 4 νέα αρχέτυπα για τα agencies: Πάροχοι που θα υλοποιούν προγράμματα, Έμποροι που θα μεταπωλούν λογισμικό και media, Συνδεδεμένες εταιρείες που "θα συνεισφέρουν ικανότητες σε μεγαλύτερους, μητρικούς οργανισμούς", και Partners που θα παρέχουν υπηρεσίες μάρκετινγκ. Οι προβλέψεις της Forrester για το 2026 συνοψίζονται ως εξής: 1. Μείωση θέσεων εργασίας κατά 15% στα agencies. 2. Δέκα...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation