Το ΕΙΕΠ εντάσσεται στο European Customer Contact Alliance (ECCA)
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) ξεκινά συνεργασία με το European Customer Contact Alliance (ECCA), ως επίσημος Association Partner, με εκπρόσωπο την Τάνια Πανταζή, Ταμία ΔΣ ΕΙΕΠ και Customer Care & Contact Center Business Development Director, ομίλου ΟΤΕ / Cosmote eValue. "Η ένταξή μας στο ECCA - τον κορυφαίο ευρωπαϊκό φορέα που εκπροσωπεί 14 χώρες και τα εθνικά τους ινστιτούτα εξυπηρέτησης πελατών - αποτελεί ένα σημαντικό βήμα εξωστρέφειας, αναγνώρισης και εξέλιξης για όλη την ελληνική κοινότητα της εμπειρίας πελάτη", επισημαίνει το Ινστιτούτο. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, το ΕΙΕΠ εντάσσεται σε ένα διεθνές δίκτυο ανταλλαγής γνώσης και βέλτιστων πρακτικών, αποκτά πρόσβαση σε ευρωπαϊκές έρευνες, τάσεις και καινοτομίες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, διευρύνει τις δυνατότητες συνεργασίας με οργανισμούς και επαγγελματίες από όλη την Ευρώπη και συμμετέχει σε στρατηγικές πρωτοβουλίες και δράσεις που αφορούν τον...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.