πριν από  2 ημέρες 10 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) ξεκινά συνεργασία με το European Customer Contact Alliance (ECCA), ως επίσημος Association Partner, με εκπρόσωπο την Τάνια Πανταζή, Ταμία ΔΣ ΕΙΕΠ και Customer Care & Contact Center Business Development Director, ομίλου ΟΤΕ / Cosmote eValue. "Η ένταξή μας στο ECCA - τον κορυφαίο ευρωπαϊκό φορέα που εκπροσωπεί 14 χώρες και τα εθνικά τους ινστιτούτα εξυπηρέτησης πελατών - αποτελεί ένα σημαντικό βήμα εξωστρέφειας, αναγνώρισης και εξέλιξης για όλη την ελληνική κοινότητα της εμπειρίας πελάτη", επισημαίνει το Ινστιτούτο. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, το ΕΙΕΠ εντάσσεται σε ένα διεθνές δίκτυο ανταλλαγής γνώσης και βέλτιστων πρακτικών, αποκτά πρόσβαση σε ευρωπαϊκές έρευνες, τάσεις και καινοτομίες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, διευρύνει τις δυνατότητες συνεργασίας με οργανισμούς και επαγγελματίες από όλη την Ευρώπη και συμμετέχει σε στρατηγικές πρωτοβουλίες και δράσεις που αφορούν τον...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation