πριν από  1 ημέρα 18 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το φυσικό μεταλλικό νερό Αύρα της Coca-Cola Τρία Έψιλον συμμετείχε για 28η συνεχή χρονιά στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας στις 8 και 9 Νοεμβρίου, ως επίσημος χορηγός ενυδάτωσης και επίσημο νερό του αγώνα, με κεντρικό μήνυμα Stay Active Together. Η Avra Ambassador, Αναστασία Μαρινάκου, ενσάρκωσε το μήνυμα Stay Active Together, συμμετέχοντας στον αγώνα των 10 χλμ. και σημειώνοντας προσωπικό και πανελλήνιο ρεκόρ. Στο περίπτερο του brand στο Χωριό των Χορηγών, το κοινό είχε τη δυνατότητα να λάβει μέρος σε διαδραστικές ενέργειες, κερδίζοντας δώρα. Φέτος η ομάδα δρομέων Avra Running Team έφτασε τα 500 άτομα. Το Αύρα δημιούργησε μία ειδική συλλεκτική ετικέτα εμπνευσμένη από τον Αυθεντικό Μαραθώνιο, με διαγωνισμό που προβάλλεται πάνω στις συσκευασίες. CATEGORIES: Marketing

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation