πριν από  8 ώρες 9 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη προσέφερε φυσικό μεταλλικό νερό και σχολικά είδη στους 286 μαθητές που φοιτούν σε εννέα μικρά άνυδρα νησιά του Αιγαίου, όπου η πρόσβαση σε πόσιμο νερό αντιμετωπίζει προκλήσεις. Πρώτος σταθμός γνωριμίας με τους μαθητές ήταν η Χάλκη, όπου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, σηματοδοτώντας την αρχή ενός πλάνου επισκέψεων που θα συνεχιστεί και στα υπόλοιπα νησιά. Στο πλευρό των παιδιών της Χάλκης βρέθηκε και ο brand ambassador της εταιρείας, Σάκης Ρουβάς. Στο πλαίσιο της δράσης, ανακοινώθηκε διαγωνισμός μεταξύ των μαθητών, με έπαθλο την επίσκεψη στο εργοστάσιο της Θεόνη και τη συμμετοχή των παιδιών στην 1η Ακαδημία Νερού από τη Θεόνη στην Ελλάδα. CATEGORIES: Marketing

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation