πριν από  1 ημέρα 21 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στη στρατηγική αναθεώρηση του WPP συμμετέχει η McKinsey, ανάγκη που προέκυψε καθώς αυξάνεται η πίεση στη νέα CEO, Cindy Rose, να χαράξει πορεία ανάκαμψης. Η κίνηση αυτή έρχεται μετά από δύο προειδοποιήσεις του WPP για μείωση των κερδών σε διάστημα τριών μηνών, τον Ιούλιο και τον Οκτώβριο, που προκάλεσαν σοκ σε έναν κλάδο που ήδη αντιμετωπίζει πιέσεις από τους πελάτες λόγω των περιορισμένων προϋπολογισμών, αλλά και των αναταραχών που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη. Η Rose, η οποία ανέλαβε τα ηνία από τον Mark Read την 1η Σεπτεμβρίου, ανακοίνωσε για πρώτη φορά την αναθεώρηση της στρατηγικής τον Αύγουστο. Έχει υποσχεθεί στους μετόχους πλήρεις λεπτομέρειες στις αρχές του 2026, αλλά ο χρόνος "τρέχει". Τα ετήσια έσοδα προβλέπεται να μειωθούν κατά 5,5% έως 6% - απόδοση που η ίδια η Rose χαρακτήρισε "απαράδεκτη" κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου τον Οκτώβριο. Οι management consultants της McKinsey φαίνεται να βοηθούν στη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation