πριν από  13 ώρες 47 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι WPP και Google προχωρούν σε 5ετή επέκταση της συνεργασίας τους, η οποία προβλέπει δέσμευση δαπάνης ύψους 400 εκατ. δολαρίων από την εταιρεία συμμετοχών, για τεχνολογίες της Google. Η συμφωνία ολοκληρώθηκε πρόσφατα στην Καλιφόρνια, όπου εδρεύει η Google, σε συνάντηση μεταξύ της νέας CEO του WPP, Cindy Rose, του CEO της Google Cloud, Thomas Kurian, και των ομάδων τους. Οι εταιρείες δήλωσαν ότι η συνεργασία "σκοπεύει να φέρει επανάσταση" στο πώς προσεγγίζουν οι μάρκες την ενοποιημένη πρόταση δημιουργικού, παραγωγής, media, εμπειρίας και εμπορίου, επιτρέποντας εξατομίκευση σε πραγματικό χρόνο και "προχωρώντας πέρα από τις παραδοσιακές πρωτοβουλίες αποδοτικότητας, προκειμένου να ξεκλειδώσουν την ανάπτυξη". Η επένδυση θα διοχετευθεί στις προσπάθειες του WPP να εισαγάγει την τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) στις υπηρεσίες του, παράλληλα με την αυξημένη επένδυση της εταιρείας σε ΤΝ και τεχνολογία μέσω της πλατφόρμας WPP Open. Στις βασικές...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation