Τρέχουν οι πωλήσεις για το ισχυρότερο δίκτυο λιανικής εσωρούχων
Αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας παρουσίασε το 2024 η εταιρεία Calin που αναπτύσσει στην Ελλάδα τα ιταλικά σήματα ένδυσης Calzedonia, Intimissimi, Tezenis και Falconeri, αναπτύσσοντας ένα ευρύ δίκτυο 144 καταστημάτων ανά την επικράτεια στο τέλος της περασμένης χρήσης. Σημειώνεται ότι η Calin άρχισε να δραστηριοποιείται στην αγορά το 1995 αντιπροσωπεύοντας την Calzedonia, ενώ σύντομα συνήψε συμφωνία ίδρυσης μικτής εταιρείας στην Ελλάδα με το ιταλικό μητρικό γκρουπ, αναπτύσσοντας πλέον το σύνολο των φιρμών μέσω ιδιόκτητου δικτύου και μέσω ορισμένων συμφωνιών franchise. Το 2024 το σύνολο των χονδρικών πωλήσεων της, δηλαδή προς συνεργάτες του δικτύου ανήλθε στο 24,17% του συνόλου των πωλήσεων. Η ίδια η εταιρεία διαχειρίζεται 89 από τα 144 επώνυμα καταστήματα ενώ μέσα στη χρήση του 2024 προστέθηκαν τέσσερα νέα σημεία σε σχέση μα το 2023. Μέσω των σημάτων Calzedonia, Intimissimi, Tezenis η εταιρεία δραστηριοποιείται στο τμήμα της έσω ένδυσης...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.