πριν από  1 ημέρα 7 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τηλεοπτική πρεμιέρα έκανε ο καφές Dependentia της Food market B2B, με την "υπογραφή" της Cineview. "Ψάξαμε όλον τον κόσμο για καλό καφέ. Επιλέξαμε χαρμάνια που ξεχωρίζουν σε άρωμα και σταθερότητα. Καφές πάντα φρέσκος, πάντα στην ώρα του", αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο εκφωνητής του σποτ. Πέρα από την τηλεόραση, η καμπάνια προβάλλεται και στα SoMe. Σημειώνεται πως η Food market B2B δραστηριοποιείται στη βιομηχανία τροφίμων από το 2023. Με τις δραστηριότητές της να διευρύνονται και να επεκτείνονται διαρκώς, η εταιρεία επενδύει σε νέα προiόντα και νέες τεχνικές, με γνώμονα την ανάπτυξη και τη συνέπεια. CATEGORIES: Advertising

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation