Vivartia: Πώς η ΔΕΛΤΑ θα κάνει το comeback στο παγωτό
Της Ξανθής Γούναρη Με "όπλο" την αποκλειστική διανομή σημαντικών διεθνών brands, όπως τα Haagen-Dazs, Mars, Snickers, Twix, Bounty και Sammontana, η ΔΕΛΤΑ, θυγατρική της Vivartia, προσδοκά ότι το 2026 η επιστροφή της στο παγωτό -σχεδόν δύο δεκαετίες μετά την αποχώρησή της από την αγορά- θα είναι εν τοις πράγμασι γλυκιά. Έχοντας θέσει συγκεκριμένες προτεραιότητες: βελτίωση στη διακίνηση και αποθήκευση, εμπλουτισμό της οργάνωσης πωλήσεων, προσαρμογές στην εμπορική πολιτική, αύξηση του αριθμού των ψυγείων και επέκταση της γκάμας παγωτών με νέες γεύσεις, η εταιρεία επιχειρεί να "χτίσει" βήμα-βήμα το comeback της σε μια αγορά που παραμένει δυναμική, τζιράροντας πάνω από 250 εκατ. στη λιανική, αλλά και εξαιρετικά ανταγωνιστική. Ήδη οι "παιδικές ασθένειες", όπως τα προβλήματα στο στοκ και τις αποθήκες, έχουν ξεπεραστεί, ενώ με στοχευμένες αλλαγές σε ανθρώπους και πρακτικές, η επανείσοδος στον κλάδο του παγωτού φαίνεται να αποκτά προοπτικές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Της Ξανθής Γούναρη Με "όπλο" την αποκλειστική διανομή σημαντικών διεθνών brands, όπως τα Haagen-Dazs, Mars, Snickers, Twix, Bounty και Sammontana, η ΔΕΛΤΑ, θυγατρική της Vivartia, προσδοκά ότι το 2026 η επιστροφή της στο παγωτό -σχεδόν δύο δεκαετίες μετά την αποχώρησή της από την αγορά- θα είναι εν τοις πράγμασι γλυκιά. Έχοντας θέσει συγκεκριμένες προτεραιότητες...
Της Ξανθής Γούναρη Με "όπλο" την αποκλειστική διανομή σημαντικών διεθνών brands, όπως τα Haagen-Dazs, Mars, Snickers, Twix, Bounty και Sammontana, η ΔΕΛΤΑ, θυγατρική της Vivartia, προσδοκά ότι το 2026 η επιστροφή της στο παγωτό -σχεδόν δύο δεκαετίες μετά την αποχώρησή της από την αγορά- θα είναι εν τοις πράγμασι γλυκιά. Έχοντας θέσει συγκεκριμένες προτεραιότητες...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.