πριν από  7 ώρες 20 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ταξιδιωτική βιομηχανία εισέρχεται το 2025 σε μια περίοδο ουσιαστικής αναθεώρησης, καθώς η κλιματική κρίση και η κοινωνική ευαισθητοποίηση διαμορφώνουν νέα πρότυπα. Σύμφωνα με έρευνα της Booking.com, το 84% των ταξιδιωτών παγκοσμίως δηλώνει ότι η βιωσιμότητα είναι σημαντική, ενώ σχεδόν οι μισοί παραδέχονται ότι δεν γνωρίζουν τι ακριβώς συνεπάγεται ένα "βιώσιμο ταξίδι". Αυτή η αναντιστοιχία ανάμεσα στην πρόθεση και στη γνώση καθιστά το 2025 κρίσιμη χρονιά για την επαναδιατύπωση του τι σημαίνει "ταξιδεύω υπεύθυνα". Οι νέες πρωτοβουλίες - όπως το πρόγραμμα Loloma Hour στα Φίτζι και οι δράσεις Malama στη Χαβάη - προτρέπουν τους ταξιδιώτες να αφιερώσουν χρόνο για να επιστρέψουν κάτι στις κοινότητες που τους φιλοξενούν, σύμφωνα με το BBC. Την ίδια στιγμή, η αγορά προσαρμόζεται, όπως δείχνει έρευνα της Booking: από το ξενοδοχείο Populus με θετικό ισοζύγιο άνθρακα στις ΗΠΑ, μέχρι τα καταλύματα safari στη Νότια Αφρική που αναγεννούν εκτάσεις...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation