Βιώσιμα ταξίδια 2025: Η νέα συνείδηση του τουρίστα κάνει τη διαφορά
Η ταξιδιωτική βιομηχανία εισέρχεται το 2025 σε μια περίοδο ουσιαστικής αναθεώρησης, καθώς η κλιματική κρίση και η κοινωνική ευαισθητοποίηση διαμορφώνουν νέα πρότυπα. Σύμφωνα με έρευνα της Booking.com, το 84% των ταξιδιωτών παγκοσμίως δηλώνει ότι η βιωσιμότητα είναι σημαντική, ενώ σχεδόν οι μισοί παραδέχονται ότι δεν γνωρίζουν τι ακριβώς συνεπάγεται ένα "βιώσιμο ταξίδι". Αυτή η αναντιστοιχία ανάμεσα στην πρόθεση και στη γνώση καθιστά το 2025 κρίσιμη χρονιά για την επαναδιατύπωση του τι σημαίνει "ταξιδεύω υπεύθυνα". Οι νέες πρωτοβουλίες - όπως το πρόγραμμα Loloma Hour στα Φίτζι και οι δράσεις Malama στη Χαβάη - προτρέπουν τους ταξιδιώτες να αφιερώσουν χρόνο για να επιστρέψουν κάτι στις κοινότητες που τους φιλοξενούν, σύμφωνα με το BBC. Την ίδια στιγμή, η αγορά προσαρμόζεται, όπως δείχνει έρευνα της Booking: από το ξενοδοχείο Populus με θετικό ισοζύγιο άνθρακα στις ΗΠΑ, μέχρι τα καταλύματα safari στη Νότια Αφρική που αναγεννούν εκτάσεις...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.