πριν από  4 ώρες 3 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Αν κάποιος έλεγε πριν μια δεκαετία ότι το επόμενο μεγάλο εξαγώγιμο πολιτισμικό προϊόν της Κίνας θα ήταν ένα πλασματάκι με μυτερά αυτιά, στραβό χαμόγελο και μυτερά δόντια, το πιθανότερο είναι πως θα μας φαινόταν αστείο. Κι όμως, το Labubu, μια φιγούρα σχεδιασμένη από τον Hong Kong artist Kasing Lung, είναι το τέρας που έκανε δισεκατομμυριούχο τον Wang Ning, ιδρυτή και CEO της Pop Mart International Group. Το 2010, ο Wang ξεκίνησε την Pop Mart ως πολυχώρο πώλησης παιχνιδιών στο Πεκίνο, μέχρι που ήρθε η μεγάλη ιδέα: τα blind boxes, δηλαδή μικρά κουτιά όπου ο καταναλωτής τα αγοράζει μη γνωρίζοντας ποια φιγούρα θα του τύχει. Η αθώα αυτή τεχνική μάρκετινγκ "πάντρεψε" τον τζόγο με τη συλλεκτικότητα και απενοχοποίησε την παιδικότητα της ενηλικίωσης. Έτσι, όταν το 2019 απέκτησε τα δικαιώματα του Labubu, ο Wang δεν πούλησε απλώς ένα ακόμα παιχνίδι. Πούλησε εμμονή.Το φαινόμενο Labubu και η "ugly-cute" αισθητική που έγινε luxury item Σε μια εποχή...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation