Westwing: Η νέα φίρμα επίπλων που έρχεται στην Ελλάδα
Στις αρχές της δεύτερης δεκαετίας του 21ου αιώνα διαπιστώθηκε πως οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να αγοράσουν ακόμη και καναπέ μέσω e-shop, χωρίς καν να έχουν δει το προϊόν και την αίσθηση αυτού. Τότε ακριβώς - το 2011- ιδρύθηκε η εταιρεία Westwing, η οποία εισέρχεται στην ελληνική αγορά, διεκδικώντας μερίδιο από την διασπασμένη προσφορά επίπλων και οικιακών ειδών. Η εταιρεία με έδρα το Μόναχο και εισηγμένη στο γερμανικό χρηματιστήριο, έχει ένα ιδιαίτερο μοντέλο ανάπτυξης, που βασίζεται κυρίως στο e-commerce, αναπτύσσει δευτερευόντως εμπορική παρουσία με φυσικά καταστήματα και b2b σχέσεις με επαγγελματίες του κλάδου. Η προσφορά της είναι αφενός συλλογές επίπλων με το δικό της brand name (ήτοι μοντέλο IKEA, Zara κ.ο.κ) αλλά διατηρεί επίσης συνεργασίες με επώνυμες φίρμες (Κartel, George Jensen, Le Creuset κ.α.) Ήδη αντίστοιχα μοντέλα λειτουργούν στην ελληνική αγορά, όπως η φίρμα Habitat (που υποστηρίζεται πλέον ελλιπώς σε σχέση με το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Στις αρχές της δεύτερης δεκαετίας του 21ου αιώνα διαπιστώθηκε πως οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να αγοράσουν ακόμη και καναπέ μέσω e-shop, χωρίς καν να έχουν δει το προϊόν και την αίσθηση αυτού. Τότε ακριβώς - το 2011- ιδρύθηκε η εταιρεία Westwing, η οποία εισέρχεται στην ελληνική αγορά, διεκδικώντας μερίδιο από την διασπασμένη προσφορά επίπλων και οικιακών ειδών. Η...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.