WTM Λονδίνου: Το στοίχημα του ελληνικού τουρισμού για το 2026
ταξιδιωτών, αλλά η αγορά αλλάζει. Οι tour operators και οι αεροπορικές εταιρείες επεκτείνουν τα προγράμματά τους, οι περιφέρειες της χώρας αναζητούν νέες ταυτότητες και το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τους υπερκορεσμένους προορισμούς προς νέες, πιο αυθεντικές εμπειρίες. Ωστόσο, πίσω από την αισιοδοξία για το 2026, δεν λείπουν οι προβληματισμοί για την αγοραστική δύναμη και το κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων. Η Ελλάδα "πρωταγωνίστρια" στο Λονδίνο "Ήταν η πιο επιτυχημένη WTM των τελευταίων ετών", σημειώνει ο Μάνος Δρακωνάκης, Managing Director της Danaos Travel Services, περιγράφοντας μια έκθεση γεμάτη ραντεβού και κινητικότητα. Το ελληνικό περίπτερο έσφυζε από επισκέπτες και επιχειρηματικές συναντήσεις, επιβεβαιώνοντας ότι η χώρα εξακολουθεί να θεωρείται "σίγουρη αξία" για τη βρετανική αγορά. Η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, στην ομιλία της στο πλαίσιο του "Greece Insights", μίλησε για ένα 2024-2025 που "επισφράγισε τη θέση...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.