Η Zara θέλει να γίνει premium brand, μπορεί;
Zara, την ίδια εταιρεία που καθιέρωσε το fast fashion παγκοσμίως. Όπως εξηγεί το Bloomberg, η σκηνή αυτή, εντυπωσιακή και ίσως παράδοξη, συμπύκνωνε ένα βαθύτερο μήνυμα: η Zara επιχειρεί ένα ιστορικό repositioning. Καθώς το fast fashion νοθεύεται από τον καταιγισμό φθηνών κινεζικών πλατφορμών όπως Shein και Temu και όσο οι οίκοι πολυτελείας σκαρφαλώνουν σε εξωφρενικές τιμές μέσα στη λεγόμενη εποχή της "greedflation", η Μάρτα Ορτέγκα προσπαθεί να τοποθετήσει τη Zara σε μια ενδιάμεση κατηγορία: πιο ακριβή, πιο premium, αλλά πάντα μαζική. Η στρατηγική αυτή όμως συμπίπτει με τον πιο απαιτητικό κύκλο στην πρόσφατη ιστορία της Inditex - και αποτελεί το πρώτο πραγματικό crash test για την κληρονόμο της αυτοκρατορίας. Κατάστημα της Zara στην Ισπανία © EPA/CABALAR Από το "φθηνό και γρήγορο" στο "ποιοτικό και αναβαθμισμένο" Η 50ή επέτειος της Zara αποτέλεσε την ιδανική σκηνή για το νέο αφήγημα της εταιρείας. Η Μάρτα Ορτέγκα, κόρη του Αμάνθιο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Zara, την ίδια εταιρεία που καθιέρωσε το fast fashion παγκοσμίως. Όπως εξηγεί το Bloomberg, η σκηνή αυτή, εντυπωσιακή και ίσως παράδοξη, συμπύκνωνε ένα βαθύτερο μήνυμα: η Zara επιχειρεί ένα ιστορικό repositioning. Καθώς το fast fashion νοθεύεται από τον καταιγισμό φθηνών κινεζικών πλατφορμών όπως Shein και Temu και όσο οι οίκοι πολυτελείας σκαρφαλώνουν σε...
Zara, την ίδια εταιρεία που καθιέρωσε το fast fashion παγκοσμίως. Όπως εξηγεί το Bloomberg, η σκηνή αυτή, εντυπωσιακή και ίσως παράδοξη, συμπύκνωνε ένα βαθύτερο μήνυμα: η Zara επιχειρεί ένα ιστορικό repositioning. Καθώς το fast fashion νοθεύεται από τον καταιγισμό φθηνών κινεζικών πλατφορμών όπως Shein και Temu και όσο οι οίκοι πολυτελείας σκαρφαλώνουν σε...







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.