40 χρόνια μετά: Ενα ήταν το FIAT Uno Turbo i.e.
Βρείτε κάποιον που είχε δίπλωμα οδήγησης το 1985 και δεν του άρεσε το καινούργιο τότε FIAT Uno Τurbo i.e. και φέρτε τον να τον "παρασημοφορήσουμε" με το μετάλλιο ασχετοσύνης. Σκουζάτε, αλλά ήταν διάολος το άτιμο. Μόλις 845 κιλά, τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, επιτάχυνση για τα πρώτα 100 χλμ. σε μόλις 8,3 δευτερόλεπτα, ευελιξία, γκάζι και εφηβικός έρως. Η FIAT είχε κάνει την δική της επανάσταση και μόλις είχε μετατρέψει εκείνο το μικρό υπέροχο και αστικό Uno σε φουνταριστό σεντερφόρ εν μέσω ενός βαρετού αυτοκινητικού κατενάτσιο. Τι ωραίο πράμα ήταν αυτό... Οποιος το είχε οδηγήσει, είχε αναστηθεί οδηγικά. Δεν χρειαζόταν πλέον να έχεις ένα πανάκριβο υπεραυτοκίνητο για να νιώσεις τη γοητεία της ταχύτητας. Είχες το Uno Turbo. Βασισμένη στην απλή έκδοση, η οποία ήδη είχε πουλήσει περισσότερα από ένα εκατομμύρια αντίτυπα, δύο χρόνια μετά η FIAT πέταξε στα μούτρα του φιλήσυχου κοινού την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση. Μόλις 1.300 κυβικά, 105...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(6)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(0)
- Moto(6)
- Test Drive(0)
- Ελλάδα(0)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.