πριν από  17 ώρες 7 λεπτά

Protagon.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι αναλυτές παρατηρούν την τάση κάποιων αυτοκινητοβιομηχανιών να κάνουν "πίβοτ" (σ.σ.: αλήθεια, θυμάστε τον μπασκετικό όρο;). Να κάνουν στροφή και να παίρνουν αποστάσεις από την Κίνα, τόσο ως έδρα παραγωγής όσο και ως αγορά. Οι Toyota και Honda είναι δύο εξ αυτών. Τυχαίο; Το αντίθετο. Η Ινδία εμφανίζει τέσσερα μεγάλα πλεονεκτήματα: το πρώτο είναι πως ήδη αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, μετά από εκείνες της Kίνας και των ΗΠΑ. Το δεύτερο: Η Ινδία, προς το παρόν τουλάχιστον, παραμένει με κλειστές τις πόρτες προς τα κινεζικά ηλεκτρικά. Κάτι που σημαίνει ότι τα EV της Toyota και της Honda δεν έχουν να αντιμετωπίσουν την παρουσία μιας BYD που έχει πάρει σβάρνα ό,τι κινείται με ρεύμα - από αυτοκίνητα πόλης μέχρι ρεκόρ στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.Το Honda Elevate στην πρεμιέρα του στο Νέο Δελχί της Ινδίας. Οι ιάπωνες κατασκευαστές εντείνουν τις επενδύσεις τους στην αχανή χώρα (Ηonda) Με περισσότερο χώρο, λοιπόν, οι δύο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο
    Palo presentation