DS No8 2025: Η μεγάλη επιστροφή της γαλλικής premium μάρκας με νέα ταυτότητα και στρατηγική
Το 2014, σε ένα γεύμα στο Παρίσι, ο τότε διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares είχε περιγράψει ξεκάθαρα το όραμά του για τη DS: μια premium μάρκα που δεν θα προσπαθούσε να μιμηθεί τους Γερμανούς ανταγωνιστές, αλλά θα στηριζόταν στη γαλλική κομψότητα, την αισθητική και τον ιδιαίτερο τρόπο ζωής. "Η DS θέλει να εκφράσει τη γαλλική φινέτσα με έναν μοντέρνο τρόπο. Αυτό είναι το στοιχείο που μας διαφοροποιεί", είχε τονίσει. Ο Tavares είχε διαδραματίσει κομβικό ρόλο στην ανάκαμψη των Peugeot και Citroen από τα πρόθυρα της πτώχευσης και οραματίστηκε την DS ως μια αυτόνομη premium μάρκα, ικανή να προσφέρει πρωτοποριακό σχεδιασμό και κορυφαία εμπειρία εξυπηρέτησης - ένα διαφορετικό μονοπάτι, από τον συντηρητισμό των Γερμανών. Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(0)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(0)
- Moto(18)
- Test Drive(3)
- Ελλάδα(5)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.