Επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης τους από την αεροπορική εταιρεία Μετά από διάλογο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών (ΣΠΚ) των εθνικών αρχών προστασίας των καταναλωτών, η Expedia και η Lastminute.com δεσμεύτηκαν να ενημερώνουν καλύτερα τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους και...
Μετά από διάλογο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο συνεργασίας για την... Μετά από διάλογο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών (ΣΠΚ) των εθνικών αρχών προστασίας των καταναλωτών, η Expedia και η Lastminute.com δεσμεύτηκαν να ενημερώνουν καλύτερα τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους και να μεριμνούν ώστε οι...
Και άλλα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία δεσμεύονται να προβαίνουν σε επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών για ματαιώσεις πτήσεων, ύστερα από διάλογο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις αρχές προστασίας των καταναλωτών Μετά από διάλογο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών (ΣΠΚ) των εθνικών αρχών προστασίας των...
Κομισιόν και το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών (ΣΠΚ) των εθνικών αρχών προστασίας των καταναλωτών, η Expedia και η Lastminute.com δεσμεύτηκαν να ενημερώνουν καλύτερα τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους και να μεριμνούν ώστε οι ταξιδιώτες να λαμβάνουν επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης τους από την...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(2)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(1)
- Moto(9)
- Test Drive(1)
- Ελλάδα(9)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.