Eίναι η NIO μια ακόμη κινέζικη μάρκα;
Έχοντας επενδύσει στην υψηλή τεχνολογία και στην premium πλευρά της ηλεκτροκίνησης, η NIO θα προσπαθήσει να κάνει τη διαφορά στην... κινέζικη εισβολή που ζούμε τελευταία και ξεκινά επίσημα της δραστηριότητά στην Ελλάδα μέσω του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, εισαγωγέα μεταξύ άλλων εμβληματικών εταιρειών, όπως η Porsche στα αυτοκίνητα και η Yamaha στις μοτοσυκλέτες. Η NIO ιδρύθηκε το 2014 και έχει επενδύσει στην κατασκευή premium και υψηλής τεχνολογίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καταφέρνοντας να εξελιχθεί σε έναν από τους πλέον αναγνωρίσιμους παίκτες της κινεζικής ηλεκτροκίνησης. Με τρία brands - NIO, ONVO και firefly - η εταιρεία έχει δημιουργήσει κέντρα Έρευνας & Ανάπτυξης καθώς και παραγωγικές μονάδες σε 14 χώρες και περιοχές, ενώ διαθέτει δίκτυα πωλήσεων και εξυπηρέτησης σε 7 χώρες, εξυπηρετώντας χρήστες σε περισσότερες από 350 πόλεις παγκοσμίως. Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2025 έχει καταγράψει 913.182 πωλήσεις παγκοσμίως. Στην Ευρώπη, η επέκτασή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(2)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(2)
- Moto(25)
- Test Drive(2)
- Ελλάδα(6)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.