πριν από  10 ώρες 57 λεπτά

Gocar.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το πρόβλημα με τα αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με μπαταρίες, είτε αυτά είναι αμιγώς ηλεκτρικά είτε plug-in hybrid, δεν είναι ότι αναφλέγονται συχνά. Τουλάχιστον, σύμφωνα με έρευνες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η συχνότητα ανάφλεξης ενός μπαταριοκίνητου αυτοκινήτου είναι μακράν μικρότερη από ένα θερμικό. Το πρόβλημα με όσα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν κυρίως ή συμπληρωματικά μπαταρίες είναι ότι άπαξ και πάρουν φωτιά, είναι πολύ πιο δύσκολο και χρονοβόρο, να τιθασεύεις τις φλόγες... Στις περισσότερες δε των περιπτώσεων, η πυροσβεστική υπηρεσία παρά το γεγονός ότι έχει ανακαλύψει κάμποσες νέες μεθόδους για την πυρόσβεση αυτών των οχημάτων, αφήνει τη φωτιά να κάψει και τις μπαταριές να "χάσουν" όλα τα εύφλεκτα υλικά τους - "ασφαλίζοντας" περιμετρικά το χώρο γύρω από το συμβάν- έως ότου δε μείνει πλέον τίποτα όρθιο από το φλεγόμενο όχημα. Χαμός στην πανεπιστημιούπολη της Google Σύμφωνα λοιπόν με το τηλεοπτικό σταθμό KRON 4, πριν από...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο
    Palo presentation