Γιατί χαλάει ο συμπλέκτης - Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε
Ο συμπλέκτης είναι ένα από τα πιο βασανισμένα μηχανικά μέρη σε ένα αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο. Αν και σχεδιασμένος να αντέχει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, η κακή χρήση μπορεί να τον "τελειώσει" πολύ πιο γρήγορα. Ας δούμε τι προκαλεί φθορά, ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε και πώς μπορούμε να τον προστατεύσουμε. Ένα φρεσκάρισμα στα βασικά... Ο συμπλέκτης συνδέει τον κινητήρα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Χάρη σε αυτόν, μπορείς να αλλάζεις ταχύτητες χωρίς να σβήσει το αυτοκίνητο ή να γίνει θρύψαλα η μετάδοση. Είναι μηχανισμός τριβής και όπως κάθε τι που βασίζεται στην τριβή, φθείρεται. Το μεγαλύτερο λάθος: Κρατάμε πατημένο το πεντάλ χωρίς λόγο Πολλοί οδηγοί έχουν τη συνήθεια να πατάνε ελαφρώς ή πλήρως το πεντάλ του συμπλέκτη στα φανάρια ή όταν περιμένουν σε ουρά. Αυτή η πρακτική, όσο αθώα κι αν φαίνεται, φθείρει το ρουλεμάν αποσύμπλεξης, το δίσκο και τη πλάκα πίεσης, μειώνοντας δραματικά τη διάρκεια ζωής του συμπλέκτη. Μια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(3)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(0)
- Moto(9)
- Test Drive(1)
- Ελλάδα(0)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.