πριν από  6 ώρες 40 λεπτά

Pronews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Newsroom | email: [email protected] Η νέα μονάδα, που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος στην Ιαπωνία έκανε πρεμιέρα και στην Ευρώπη και υπόσχεται να μειώσει το κόστος παραγωγής στο μισό, να διπλασιάσει την ανθεκτικότητα και να τριπλασιάσει την ενεργειακή πυκνότητα όγκου σε σύγκριση με την τωρινή μονάδα κυψελών καυσίμου της Honda. Η Honda ως ο μεγαλύτερος προμηθευτής κινητήρων παγκοσμίως, ήταν από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσαν στις τεχνολογία υδρογόνου, ξεκινώντας από την έρευνα σε κυψέλες καυσίμου στα τέλη της δεκαετίας του 1980, προτού περάσει στην ανάπτυξη οχημάτων με κυψέλες καυσίμου. Κοιτάζοντας στο μέλλον, η ιαπωνική φίρμα έχει πλέον εντοπίσει τέσσερις βασικούς τομείς για την αρχική αξιοποίηση της νέας της μονάδας: ηλεκτρικά αυτοκίνητα με κυψέλες καυσίμου (FCEV), εμπορικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου, σταθεροί σταθμοί παραγωγής ενέργειας και μηχανήματα έργων. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για το υδρογόνο, η Honda συνεχίζει να...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο

      Palo presentation