πριν από  9 ώρες 58 λεπτά

Pronews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Newsroom | email: [email protected] Όλο και περισσότερες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες διατυμπανίζουν πλέον την προσήλωσή τους στη θερμική τεχνολογία. Κι ενώ μέχρι πρόσφατα ανακοίνωναν συγκεκριμένες ημερομηνίες πλήρους εξηλεκτρισμού, τώρα σπεύδουν να ανασκευάσουν. Στην αλλαγή πορείας ίσως χρειαστούν κάμποση βοήθεια από την Horse. Πρόκειται για την κοινοπραξία της κινεζικής Geely και της γαλλικής Renault. Η Horse δεν μας είναι άγνωστη. Έχει αναλάβει σημαντικά project το τελευταίο διάστημα. Τον δίλιτρο τούρμπο βενζινοκινητήρα που θα φοράει η νέα Mercedes-Benz CLA. Αλλά και τον βενζινοκινητήρα των 1,3 lt αντικαθιστά τον Ford Sigma στα αγωνιστικά Caterham. Και τώρα ήρθε η ώρα της επίσημης παρουσίασης για το μοτέρ που πρωτοδημοσιεύσαμε τον περασμένο Απρίλιο. Ονομάζεται Horse C15 και θα έχει EREV διάταξη. Δηλαδή θα λειτουργεί ως γεννήτρια, φορτίζοντας την μπαταρία και εξαλείφοντας κάθε άγχος αυτονομίας. Οι διαστάσεις του " δεν είναι...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο
    Palo presentation