Η εταιρεία με τους πιο πιστούς πελάτες - 6 στους 10 αγοράζουν ξανά ένα μοντέλο της
Ένας από τους πιο δαιμόνιους επιχειρηματίες και γκουρού των πωλήσεων στις Η.Π.Α αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, ο Mark Cuban, είχε πει πρόσφατα σε ένα γκαλά που ήταν προσκεκλημένος ότι "είναι πανεύκολο να πουλήσεις το οτιδήποτε στον οποιονδήποτε. Το δύσκολο της υπόθεσης, είναι να επιστρέψει ξανά σε εσένα". Η J.D Power σε μια πρόσφατη μελέτη της αποκάλυψε την εταιρεία με τους πιο πιστούς πελάτες στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Και όπως θα διαπιστώσετε και εσείς από τα αποτελέσματα της έκθεσης, τίποτα τελικά δεν είναι τυχαίο σε αυτήν τη ζωή. Δεν αλλάζουν εταιρεία, με τίποτα Η προσέλκυση ενός πελάτη στη σάλα της έκθεσης μια εταιρείας είναι μία μόνο πρόκληση. Ίσως και η πιο εύκολη. Ειδικά τη σήμερον ημέρα με το ίντερνετ και τα social media. Το δύσκολο, είναι να κρατήσεις το πελάτη "ζεστό" και να του πουλήσεις το αυτοκίνητο. Η απόλυτη όμως επιτυχία είναι αυτός ο πελάτης να επιστρέψει ξανά σε "εσένα". Όταν θα σκεφτεί να αλλάξει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(2)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(2)
- Moto(19)
- Test Drive(1)
- Ελλάδα(8)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.