Η Κίνα εξετάζει το ενδεχόμενο επιβολής ορίου επιτάχυνσης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τα τελευταία χρόνια, οι premium κατασκευαστές ηλεκτρικών και ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων, έχουν εμπλακεί σε μια άτυπη "κούρσα εξοπλισμών", συγκρίνοντας ποιος θα πετύχει τον πιο εντυπωσιακό χρόνο επιτάχυνσης. Σήμερα, το να φτάνει ένα ηλεκτρικό όχημα από 0 στα 100 km/h σε περίπου 3 δευτερόλεπτα - ή και λιγότερο- δεν είναι πια προνόμιο των υπεραυτοκινήτων. Ενδεικτικά, το Hyundai Ioniq 5 N κάνει το σπριντ σε 3 δευτερόλεπτα, το Audi e-tron GT RS Performance σε 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ το Tesla Model S Plaid είχε "σπάσει τα κοντέρ" ήδη από το 2021 με μόλις 2,1 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, όσο εντυπωσιακές κι αν είναι αυτές οι επιδόσεις, δεν συμβάλλουν απαραίτητα στην οδική ασφάλεια. Μετά από σειρά σοβαρών ατυχημάτων, το κινεζικό Υπουργείο Δημόσιας Ασφάλειαςμ παρουσίασε ένα νέο πλαίσιο εθνικών προτύπων, το οποίο προτείνει επίσημο περιορισμό στη μέγιστη επιτάχυνση των οχημάτων. Όριο τα 5 δευτερόλεπτα στα 0-100 km/h Σύμφωνα με το CarNewsChina, το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(2)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(2)
- Moto(25)
- Test Drive(2)
- Ελλάδα(6)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.