πριν από  1 ημέρα 8 ώρες

SofokleousIn.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τα τελευταία χρόνια, οι premium κατασκευαστές ηλεκτρικών και ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων, έχουν εμπλακεί σε μια άτυπη "κούρσα εξοπλισμών", συγκρίνοντας ποιος θα πετύχει τον πιο εντυπωσιακό χρόνο επιτάχυνσης. Σήμερα, το να φτάνει ένα ηλεκτρικό όχημα από 0 στα 100 km/h σε περίπου 3 δευτερόλεπτα - ή και λιγότερο- δεν είναι πια προνόμιο των υπεραυτοκινήτων. Ενδεικτικά, το Hyundai Ioniq 5 N κάνει το σπριντ σε 3 δευτερόλεπτα, το Audi e-tron GT RS Performance σε 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ το Tesla Model S Plaid είχε "σπάσει τα κοντέρ" ήδη από το 2021 με μόλις 2,1 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, όσο εντυπωσιακές κι αν είναι αυτές οι επιδόσεις, δεν συμβάλλουν απαραίτητα στην οδική ασφάλεια. Μετά από σειρά σοβαρών ατυχημάτων, το κινεζικό Υπουργείο Δημόσιας Ασφάλειαςμ παρουσίασε ένα νέο πλαίσιο εθνικών προτύπων, το οποίο προτείνει επίσημο περιορισμό στη μέγιστη επιτάχυνση των οχημάτων. Όριο τα 5 δευτερόλεπτα στα 0-100 km/h Σύμφωνα με το CarNewsChina, το...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο
    Palo presentation