Mπορεί ο Μπέκαμ να σώσει τη Maserati;
Πρόσφατα ο πρόεδρος της Stellantis, του ομίλου που στο επιχειρηματικό του βιογραφικό περιλαμβάνεται, μεταξύ πολλών άλλων, και η Maserati, απέδωσε τις χαμηλές πωλήσεις της σε κακό μάρκετινγκ. Όπως είπε, "οι πωλήσεις δεν πάνε καλά, αλλά είναι θέμα μάρκετινγκ". Όντως. Η εταιρεία πούλησε μόνο 1.700 αυτοκίνητα το πρώτο τετράμηνο του 2025 (βλ. σχετικό πίνακα παρακάτω), το οποίο σημαίνει μείωση κατά 48% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Όχι ότι και η προηγούμενη χρονιά είχε πάει καλά. Η αλήθεια είναι ότι Maserati δεν ήταν ποτέ φειδωλή στο να ξοδεύει πάρα πολλά χρήματα ώστε να προσελκύει τους έχοντες. Για παράδειγμα, το 214 η Maserati ξόδεψε περίπου 11 εκατομμύρια δολάρια για τη νέα, τότε, Ghibli σε ένα σποτ το οποίο έπαιξε στο αμερικανικό Super Bowl. Επίσης ξόδεψε άλλα 5 εκατομμύρια για να κάνει διανομή της συγκεκριμένης καμπάνιας - σύνολο 16 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό φυσικά ήταν έντεκα χρόνια πριν, όταν η εταιρεία ήταν ήταν υπό την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(1)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(0)
- Moto(3)
- Test Drive(0)
- Ελλάδα(0)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.