πριν από  6 ώρες 38 λεπτά

Protagon.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Πρόσφατα ο πρόεδρος της Stellantis, του ομίλου που στο επιχειρηματικό του βιογραφικό περιλαμβάνεται, μεταξύ πολλών άλλων, και η Maserati, απέδωσε τις χαμηλές πωλήσεις της σε κακό μάρκετινγκ. Όπως είπε, "οι πωλήσεις δεν πάνε καλά, αλλά είναι θέμα μάρκετινγκ". Όντως. Η εταιρεία πούλησε μόνο 1.700 αυτοκίνητα το πρώτο τετράμηνο του 2025 (βλ. σχετικό πίνακα παρακάτω), το οποίο σημαίνει μείωση κατά 48% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Όχι ότι και η προηγούμενη χρονιά είχε πάει καλά. Η αλήθεια είναι ότι Maserati δεν ήταν ποτέ φειδωλή στο να ξοδεύει πάρα πολλά χρήματα ώστε να προσελκύει τους έχοντες. Για παράδειγμα, το 214 η Maserati ξόδεψε περίπου 11 εκατομμύρια δολάρια για τη νέα, τότε, Ghibli σε ένα σποτ το οποίο έπαιξε στο αμερικανικό Super Bowl. Επίσης ξόδεψε άλλα 5 εκατομμύρια για να κάνει διανομή της συγκεκριμένης καμπάνιας - σύνολο 16 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό φυσικά ήταν έντεκα χρόνια πριν, όταν η εταιρεία ήταν ήταν υπό την...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο
    Palo presentation