Ο λόγος που η οθόνη των BYD δεν θα περιστρέφεται πλέον
Η οθόνη του συστήματος πολυμέσων της BYD δεν θα μπορεί να γυρίσει σε κάθετη θέση καθώς η νέα τεχνολογία που υιοθετεί δεν το επιτρέπει. Διαβάστε αναλυτικά. Η παρουσίαση του νέο BYD Atto 2 είχε πολλά να μας δώσει, καθώς πέρα από την αλλαγή πλεύσης που σημειώνει η κινεζική φίρμα, εμπλουτίζοντας τη γκάμα του μέχρι πρότινος αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, με μια υβριδική και πιο συγκεκριμένα plug-in έκδοση, μας αποκάλυψε και τεχνολογικές αναβαθμίσεις. Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το BYD Super Hybrid Atto 2 DM-i Αυτές αφορούν τη δυνατότητα σύνδεσης του συστήματος πολυμέσων με Android Auto και Apple CarPlay, τα οποία δεν μπορεί η οθόνη να προβάλει σε κάθετη θέση. Έτσι, με αυτό το δεδομένο και το γεγονός ότι λίγοι είναι οι κάτοχοι αυτοκινήτων της BYD που χρησιμοποιούν αυτή τη λειτουργία της οθόνης, η κινεζική εταιρεία έχει στο πρόγραμμα την κατάργηση, με την αρχή να γίνεται από το ανανεωμένο Atto 2. Φυσικά θα ακολουθήσουν και τα άλλα μοντέλα της...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πατάει Ευρώπη το BYD Atto 2 DM-i. PHEV με 166 ή 212 ίππους και δύο επιλογές μπαταρίας. Στάνταρ οι δύο οθόνες στην καμπίνα. Σε δύο εκδόσεις Active και Boost. Αναλυτικά τι προσφέρουν. Λανσάρεται στις αρχές του 2026. autotriti teamΨάχνεις Μεταχειρισμένο: Δες τι αλλάζει με την Cardom Πατάει Ευρώπη το BYD Atto 2 DM-i Το BYD Atto 2 ήρθε στην Ευρώπη πριν από κάποιους μήνες...
Πατάει Ευρώπη το BYD Atto 2 DM-i. PHEV με 166 ή 212 ίππους και δύο επιλογές μπαταρίας. Στάνταρ οι δύο οθόνες στην καμπίνα. Σε δύο εκδόσεις Active και Boost. Αναλυτικά τι προσφέρουν. Λανσάρεται στις αρχές του 2026. autotriti teamΨάχνεις Μεταχειρισμένο: Δες τι αλλάζει με την Cardom Πατάει Ευρώπη το BYD Atto 2 DM-i Το BYD Atto 2 ήρθε στην Ευρώπη πριν από κάποιους μήνες...
Όταν η BYD εμφανίστηκε δυναμικά στη διεθνή αγορά πριν από λίγα χρόνια, η εικόνα της συνοδευόταν από μια έντονη διάθεση τεχνολογικού πειραματισμού. Το πιο χαρακτηριστικό της δείγμα, ήταν η εντυπωσιακή οθόνη infotainment, που μπορούσε να περιστραφεί κατά 90°, επιτρέποντας λειτουργία τόσο σε κατακόρυφο, όσο και σε οριζόντιο προσανατολισμό. Παρότι η συγκεκριμένη λύση...
Η BYD συνεχίζει την εντυπωσιακή της πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά παρουσιάζοντας το νέο ATTO 2 DM-i, ένα compact SUV που αξιοποιεί την τεχνολογία Super Hybrid DM για να προσφέρει κορυφαία οικονομία καυσίμου, αυξημένη αυτονομία και την αίσθηση οδήγησης ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος. Η επιτυχία του SEAL U DM-i σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες έχει ήδη δείξει τη δυναμική της...
Η BYD αποκάλυψε στην Έκθεση Αυτοκινήτου Guangzhou 2025, το πλήρως ανανεωμένο Tang L - γνωστό σε ορισμένες αγορές ως Atto 8 ή Sealion 8. Το νέο SUV φέρνει προηγμένη ηλεκτρική τεχνολογία, αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και πιο δυναμική εμφάνιση. Το μοντέλο προσφέρεται σε έξι εκδόσεις, με τιμές να ξεκινούν από περίπου €27.830 και να φτάνουν έως €35.530 στη...
Πριν από μερικές ημέρες βρεθήκαμε στην Ισπανία, όπου και οδηγήσαμε το νέο BYD Atto 2 DM-i, αλλά και την ηλεκτρική του εκδοχή με τη μεγαλύτερη μπαταρία. Αυτό που διαπιστώσαμε στην πρώτη μας σύντομη επαφή με το νέο μοντέλο της κινεζικής μάρκας είναι πως έλειπε ένα στοιχείο που μέχρι πρότινος αποτελούσε σήμα κατατεθέν στη καμπίνα των μοντέλων της. Σε αντίθεση με το...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(1)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(1)
- Moto(21)
- Test Drive(5)
- Ελλάδα(6)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.