Ανατροπές
Αν το μέλλον είναι ηλεκτρικό, το παρόν περνά αναγκαστικά από πολλά... υβριδικά χιλιόμετρα. Τι μας έχει διδάξει μέχρι σήμερα η ηλεκτροκίνηση; Όχι το αυτονόητο "να οδηγούμε χωρίς καύσιμο", αλλά κάτι πιο σουρεάλ: να φτιάχνουμε υβριδικά αυτοκίνητα. Γιατί, ενώ όλοι μιλούσαν για το μεγάλο άλμα προς τα αμιγώς ηλεκτρικά, τα τελευταία λίγα χρόνια η μία αυτοκινητοβιομηχανία μετά την άλλη σπεύδει να γεμίσει την γκάμα της με υβριδικές εκδόσεις. Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατη έρευνα της Goldman Sachs, το φαινόμενο των υβριδικών δεν θα είναι παροδικό. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι το παγκόσμιο μερίδιο των EV το 2030 δεν θα φτάσει στο 28% που προβλεπόταν, αλλά θα μείνει πιο κοντά στο 25%. Οι λόγοι είναι απτοί και προφανείς, και έχουν να κάνουν με μείωση φορολογικών κινήτρων, αργούς ρυθμούς ανάπτυξης υποδομών φόρτισης και αναθεώρηση κανονισμών σε μεγάλες αγορές. Η Κίνα, από την άλλη, χορεύει σε άλλον ρυθμό. Το ίδιο αυτοκίνητο που μένει απούλητο στο Παρίσι ή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας, η χρήση του όρου "υβριδικό" για οχήματα που φέρουν ήπια υβριδικά συστήματα 48V, δημιουργεί σύγχυση στους καταναλωτές. Η βασική θέση είναι πως τα συστήματα αυτά δεν προσφέρουν τα ουσιαστικά οφέλη ενός πλήρως υβριδικού συστήματος. Η κριτική εστιάζει στο γεγονός ότι τα ήπια υβριδικά συστήματα δεν έχουν τη δυνατότητα να...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(2)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(1)
- Moto(6)
- Test Drive(1)
- Ελλάδα(7)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.