"Ροζ Μπάρμπι" η Jaguar; Σόρι, αυτό είναι το τέλος του CEO
Πόσο εύκολα μπορείς να γκρεμίσεις αυτό που με δυσκολία έχτισες μια ζωή; Μία ενδεικτική απάντηση έδωσε ο πρώην, πλέον, CEO της JLR (Jaguar / Land Rover) που εργαζόταν για την εταιρεία, από διάφορες θέσεις, για περισσότερο από τρεις δεκαετίες. Παρόλα αυτά, δύο μόλις χρόνια ως επικεφαλής της Jaguar και της πιο αμφιλεγόμενης διαφημιστικής επανατοποθέτησης της μάρκας ήταν αρκετά για να επιλέξει την πόρτα της εξόδου. Η συγκεκριμένη στρατηγική, όπως επικοινωνήθηκε διεθνώς, ήταν κάτι τελείως ξένο προς τη φυσιογνωμία της άλλοτε βρετανικής (και νυν ιδιοκτησίας της ινδικής Tata) εταιρείας. Μία ροζ Jaguar που έμοιαζε με οριζόντια φριτέζα και, κυρίως, η επιλογή αμφίσημων προσώπων που έδιναν το στίγμα μίας woke σημειολογίας σφράγισαν την ταφόπλακα του ενδιαφέροντος από τους παραδοσιακούς, και όχι μόνον, πελάτες. Ο 64χρονος μπορεί να πίστεψε πως η γενικότερη "στροφή" προς αυτήν την κατεύθυνση θα ευνοούσε τον "ιαγουάρο". Μόνο που η μεταμόρφωσή του σε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(1)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(2)
- Moto(9)
- Test Drive(0)
- Ελλάδα(9)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.