πριν από  1 ημέρα 13 ώρες

Protagon.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Πόσο εύκολα μπορείς να γκρεμίσεις αυτό που με δυσκολία έχτισες μια ζωή; Μία ενδεικτική απάντηση έδωσε ο πρώην, πλέον, CEO της JLR (Jaguar / Land Rover) που εργαζόταν για την εταιρεία, από διάφορες θέσεις, για περισσότερο από τρεις δεκαετίες. Παρόλα αυτά, δύο μόλις χρόνια ως επικεφαλής της Jaguar και της πιο αμφιλεγόμενης διαφημιστικής επανατοποθέτησης της μάρκας ήταν αρκετά για να επιλέξει την πόρτα της εξόδου. Η συγκεκριμένη στρατηγική, όπως επικοινωνήθηκε διεθνώς, ήταν κάτι τελείως ξένο προς τη φυσιογνωμία της άλλοτε βρετανικής (και νυν ιδιοκτησίας της ινδικής Tata) εταιρείας. Μία ροζ Jaguar που έμοιαζε με οριζόντια φριτέζα και, κυρίως, η επιλογή αμφίσημων προσώπων που έδιναν το στίγμα μίας woke σημειολογίας σφράγισαν την ταφόπλακα του ενδιαφέροντος από τους παραδοσιακούς, και όχι μόνον, πελάτες. Ο 64χρονος μπορεί να πίστεψε πως η γενικότερη "στροφή" προς αυτήν την κατεύθυνση θα ευνοούσε τον "ιαγουάρο". Μόνο που η μεταμόρφωσή του σε...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο
    Palo presentation