Τα ελληνικά ντίζελ δεν θα περνούσαν ΚΤΕΟ σε άλλες χώρες της Ευρώπης!
Η Ευρώπη βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σιωπηλό αλλά σοβαρό πρόβλημα: τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, και κυρίως όσα είναι κακοσυντηρημένα ή παλαιότερων προδιαγραφών, αποτελούν ακόμη και σήμερα σημαντική πηγή ρύπανσης. Παρότι η σκιά του Dieselgate παραμένει βαριά, η απουσία ενιαίων κανόνων τεχνικού ελέγχου ανά την Ε.Ε. επιτρέπει σε πολλά "βρώμικα" ντίζελ να κυκλοφορούν ανενόχλητα. Ακόμα και νεότερα μοντέλα Euro 6, παρότι πληρούν τις επίσημες προδιαγραφές, εμφανίζουν στην πράξη εκπομπές που υπερβαίνουν κατά πολύ τα επιτρεπόμενα όρια - μέχρι και 16 φορές περισσότερο από το θεσμοθετημένο όριο, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία. Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως σε δυσλειτουργικά συστήματα καθαρισμού καυσαερίων, όπως τα φίλτρα DPF και οι καταλύτες, που συχνά δεν ελέγχονται επαρκώς ή έχουν παρακαμφθεί με αμφίβολες πρακτικές. Επιπλέον, η κάθε χώρα εφαρμόζει διαφορετικά πρωτόκολλα τεχνικών ελέγχων, με αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο που περνάει το ΚΤΕΟ στην...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(3)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(0)
- Moto(4)
- Test Drive(0)
- Ελλάδα(0)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.