πριν από  19 ώρες 16 λεπτά

Protagon.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η μελέτη που κατέθεσε η Mazda δείχνει λεπτομέρειες για το πώς ένα σπορ ηλεκτρικό θα μπορούσε να έχει μία νέα προσέγγιση, κυρίως με στόχο την διατήρηση της ιδανικής κατανομή βάρους για την οποία είναι διάσημο το MX-5. Συγκεκριμένα, η κατάθεση της πατέντας αναφέρει ότι "είναι σημαντικό να μειωθεί η αδράνεια από το κέντρο περιστροφής λαμβανομένης υπόψιν της κινητικής απόδοσης του αυτοκινήτου". Με άλλα λόγια, όταν βάζεις βαριές μπαταρίες, οι αλλαγές κατεύθυνσης επιβαρύνονται. Ως γνωστόν, ήδη υπάρχουν εξηλεκτρισμένα μοντέλα στη γκάμα της, όπως το MX-30, ενώ προγραμματίζονται για το 2027 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία, πιστή στην παράδοση ενός από τα πιο οδηγοκεντρικά roadster στην παγκόσμια αγορά και βέβαια του πιο εμπορικού, μέχρι στιγμής έχει φανεί διστακτική να κάνει το ίδιο και με το MX-5.Μερικά από τα σχέδια που συνόδευσαν την πατέντα που κατέθεσε η Mazda αναφορικά με έναν πρωτοποριακό τρόπο διασποράς των...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο
    Palo presentation