Volkswagen ID.3: Πώς επηρεάστηκε η μπαταρία μετά από 160.000 χιλιόμετρα;
Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο υποβλήθηκε σε ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές από τους τεχνικούς του ADAC. Τι έδειξαν τα αποτελέσματα. Στο μικροσκόπιο του ADAC, του μεγαλύτερου ανεξάρτητου οργανισμού οδικής ασφάλειας στη Γερμανία, βρέθηκε το Volkswagen ID.3, μιας και υποβλήθηκε σε εξαντλητικές δοκιμές, διάρκειας τεσσάρων ετών. Το ηλεκτρικό μοντέλο διένυσε περισσότερα από 160.000 χιλιόμετρα στο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας του οργανισμού στο Landsberg am Lech της Γερμανίας, με πολύ θετικά αποτελέσματα, καθώς η ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας διατηρήθηκε στο 91%. Στη δοκιμή χρησιμοποιήθηκε το ID.3 Pro S με ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα 77 kWh. Όπως ισχύει για όλα τα μοντέλα της οικογένειας ID., η Volkswagen εγγυάται ότι η μπαταρία διατηρεί τουλάχιστον το 70% της αρχικής της χωρητικότητας μετά από οκτώ έτη ή 160.000 χιλιόμετρα. Ο Martin Sander, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen αρμόδιος για Πωλήσεις, Marketing...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Μετά από τέσσερα χρόνια εντατικής δοκιμής, οι τεχνικοί του ανεξάρτητου οργανισμού ADAC, απένειμαν εξαιρετική αξιολόγηση στο Volkswagen ID.3. Το ηλεκτρικό μοντέλο διένυσε περισσότερα από 160.000 km στο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας του οργανισμού στο Landsberg am Lech, με εντυπωσιακά αποτελέσματα, καθώς η ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας διατηρήθηκε στο...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(3)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(0)
- Moto(7)
- Test Drive(1)
- Ελλάδα(2)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.